Kövess minket -on és -en!
Az emberek szavai, még azok is, melyeket a sugallat szülte, másra fordíthatóak, a szavaktól függnek, hozzájuk lehet adni és el lehet belőlük venni, és esendő halandók eltorzíthatják őket. Ezért minden írást vagy befolyást, régit vagy újat át kell szűrni a természeti törvény szűrőjén.
A Föld fehér embereinek meg kell érteniük, hogy éppen úgy alá vannak rendelve a természet vastörvényeinek, mint a teremtés más elemei, ellenkező esetben nem lesz biztonságuk és békéjük, mi több, puszta létük is ettől függ.
A világ lángokban áll, mert rasszokat, alrasszokat, nemzeteket és kultúrákat arra kényszerítenek, hogy megsértsék saját természet adta ösztöneiket a fönnmaradásra. Sok jóindulatú, de kevés értelemmel bíró ember tünetek ellen harcol, melyek a természet törvényeivel szembeni engedetlenség következményei.
Mivel az emberi természet olyan, hogy szűk, helyi álláspontokat formál a közvetlen környezetéből, a jelen körülményekből és a belenevelt dogmákból. Az az erős törzs, amely számtalan évszázadon át irányította a világ eseményeit az emberiség legalapvetőbb ösztöneit használta ki. A tudatlanok közti harcok és konfliktusok az irányítók álarcai.
Az embereket irányító alapvető törvények mélyebb megértése szükséges, ha meg akarjuk védeni kultúránkat kizsákmányoló hóhérainktól. Ez a pár oldal nem mutatja be a kormány részletes működését, csak azokat az alapelveket, melyeket ha megértünk, segítenek a népnek egyénként és a nemzet részeként.
1. Minden olyan vallás hamis, amely tagadja a világmindenség természetes törvényeit.
2. Bárhogyan is fogjuk fel Istent vagy az Isteneket, a világmindenség hatóerejét, aligha tagadható, hogy a természet törvényei ennek az erőnek a munkája és célja.
3. Isten és a vallás különböző, különálló és gyakran egymásnak ellentmondó fogalmak. A természet bizonyítja az isteni tervet, mivel a természeti világ annak az erőnek vagy értelemnek a műve, amelyet az emberek Istennek neveznek. A vallás a halandók alkotása, ezért tévedésre van ítélve. A vallás megőrizhet vagy tönkretehet egy népet, függően szerkezetétől, melyet az ősöktől kapott, terjesztői szándékától és a történelmi körülmények szeszélyétől.
4. Az imádság legigazabb formája a természettel való mély kapcsolat. Ez nem beszédet jelent. Menjen egy magányos helyre, ha lehet, egy hegytetőre, egy világos, tiszta éjjelen, és gyönyörködjön a végtelen világegyetem méltóságában és rendjében. Fogja föl, hogy Ön egyrészt következetlen a dolgok nagyságának megítélésében, másfelől a mindenség láncában Ön értékes láncszemet képez. Ott kezd majd rájönni, hogy hogyan tud a büszkeség és az én együtt létezni tisztelettel és nagyrabecsüléssel. Ott megtaláljuk az összhangot a természettel, és az összhanggal megjön az erő, béke és a biztonság.
5. A világi rendszerek védik és támogatják a vallásokat, melyek a túlvilági életről tanítanak. Így tanítják a népeket arra, hogy lemondjanak fegyvereikről a ragadozókkal szemben ebben az életben.
6. A világi és vallási történelem önkiszolgáló csalás eredménye, melyek olyanok hirdetnek, akiknek ebből hasznuk van.
7. A vallás legelőnyösebb formájában a nép és kultúra szimbolikája. Egy rasszok közti vallás megsemmisíti az egyediség érzését, a különállást, és azokat az értékeket, melyek a rassz túléléséhez szükségesek.
8. Az emberek azt nevezik természetfölöttinek, amit még nem értettek meg és fedeztek föl a maguk számára.
9. A törvények szaporodása egyidejűleg a szabadság csökkenésével a nemzet lelki betegségének jele.
10. Ha egy nemzetnek nincs szellemi egészsége és erkölcse, akkor a kormány és elvtelen emberek töltik ki az űrt. Ezért a szabadság erkölcsi értékekben él, a zsarnokság erkölcsi hanyatlásba taszít.
11. Az igazságot nem kell hosszan magyarázni. Ezért óvakodj a hosszan magyarázott tantételektől. A nagy elveket röviden be lehet mutatni.
12. Az igazság nem fél a vizsgálatoktól.
13. A megalapozatlan hit csapda. Aki nem vizsgálja meg hitének érvényességét és hatásait, szenvedni és pusztulni fog.
14. A természettel összhangban semmi sem helyesebb annál, mint a saját nemzetünk megőrzése.
15. Nincs annál nagyobb hajtóerő, mint a biztos meggyőződés abban, hogy amit teszünk, helyes.
16. Az egészséges emberek jellemzője a tisztánlátás. A beteg vagy halódó népeknél, kultúráknál vagy rasszoknál a tartalmat a külsőségek helyettesítik.
17. A tisztánlátás magába foglalja a képességet, hogy meg tudjuk a hitet és a bemutatható valóságot különböztetni.
18. A természet törvényei nem ismernek jogokat vagy előjogokat. A szarvas, melyet az éhes oroszlán becserkészett, elvesztette jogát az életre. Az életre való jogot azonban megszerezheti, ha aláveti magát a természetnek - ösztönei intik óvatosságra és menekülésre. Hasonlóképpen, az embernek nincs joga életre, szabadságra vagy boldogságra. Ezeket megszerezheti családja, törzse vagy ősei által, de ezek csak szerzések, és nem jogok. Ezen szerzések értékét csak óvatosan és a természeti törvényeknek való alávetéssel lehet biztosítani.
19. Olyan népek, melyek nincsenek meggyőződve saját egyediségükről és értékükről, el fognak pusztulni.
20. A fehér rassz évezredek során szenvedett az ázsiai és afrikai rasszok hódításától és kegyetlenségétől. Például Dzsingisz kán hódítása idején, majd a török megszállás idején. A 8. században, évszázadokkal a feketék Amerikába szállítása előtt az észak-afrikai kevert népességű mórok megszállták és meghódították Spanyolországot, Portugáliát és Franciaország egy részét. Így az a kísérlet, mely a fehéreket bűnösnek akarja ábrázolni érvénytelen mind a történelmi tényeket tekintve, mind a természet törvényeit, melyek tagadják a rasszok közötti szánalmat. Tény, hogy az összes rassz mérhetetlenül sokat nyert az árja rassz alkotóképességéből.
21. Az olyan népek, melyek megengedik, hogy más rasszok köztük éljenek, ki fognak pusztulni, mert ez a keveredés elkerülhetetlen következménye, mert megsemmisíti a befogadó rassz jellegét és létezését. Az erőltetett beilleszkedés szándékos és rosszindulatú népirtás, különösen a fehér rassz számára, akik a világon apró kisebbséget tesznek ki.
22. Végső soron egy rasszt nem teljesítménye alapján ítélnek meg, hanem túlélési képessége alapján.
23. Politikai, gazdasági és vallási rendszereket meg lehet szüntetni és újra föltámasztani, de a rassz halála visszafordíthatatlan.
24. Egyetlen rassz vagy nép sem képes területi különállás nélkül létezni, mivel csak saját területén képes saját rasszát védeni, támogatni és fenntartani.
25. Kulturális különállás nélküli népek ki fognak halni.
26. Az antipátia rasszok és egyedek között a természet adománya az egyéniség és a megmaradás érdekében. Az említett természetes antipátia fenntartásához szükséges területi különállás elveinek megsértése vagy konfliktusokhoz vezet, vagy elkorcsosuláshoz.
27. Nem konstruktív más rasszokat vagy akár keverékrasszokat gyűlölni. De szét kell válni tőlük a saját rassz túlélésének érdekében. De szívből és energikusan kell gyűlölni a rasszárulókat saját sorainkban. Gyűlölni kell mindazokat az embereket és cselekedeteket, melyek népeket, kultúrákat pusztítanak, vagy a területek rasszok szerinti különállását rombolják.
28. A többfajú társadalom a rasszmegtartás minden természeti törvényének ellentmond.
29. Az egyenlőség elvét a természet minden törvénye cáfolja. Ez csak a legkisebb közös nevező keresése, és célja minden felsőbbrendű rassz, nemzet és kultúra megsemmisítése. Ha azt akarjuk, hogy a szántó ló ugyanolyan gyors legyen, mint a versenyló, meg kell nyomorítani a versenylovat. Ha viszont azt akarjuk, ahogy a versenyló olyan teherbíró legyen, mint a szántóvető ló, akkor a szántóvető lovat kell megnyomorítani. Mindkét esetben az egyenlősdi célja a kiválóság megszüntetése.
30. A nemzeti és egyedi megmaradási ösztönt a természet adományozta.
31. Az ösztönök a természet tökéletes módszere a rasszok és egyedek túlélésére. Az emberi gyengeséget a helyzetek magyarázatánál saját előrehaladás céljaira nem szabad megengedi, mert az a természetes ösztönöket elnyomja.
32. A rasszok keveredése, a gének felhígulása az árja rassz fönnmaradásának a legnagyobb veszélye volt, és ma is az.
33. Fajok közötti részvét ellentétes a természet törvényeivel, és emiatt öngyilkosság. Ha a farkas meg akarná a bárányt szabadítani az oroszlántól, megölnék. Ma azt látjuk, hogy a fehér embert annyira megadóztatják, hogy nem engedheti meg magának a gyerekeket. A beszedett adókból aztán több tízmillió nem fehér ember szaporodását támogatják, akik közül sokan aztán az utolsó fehér nőstényeket követelik szaporodási partnerül. Mint látható, az ember alá van vetve a természet összes törvényének. Ennek semmi köze nincs erkölcshöz, gyűlölethez, jóhoz vagy rosszhoz. A természet nem ismeri a jó és rossz fogalmát a rasszok közti kapcsolatokban. Ha az oroszlán megeszi a bárányt, az jó az oroszlánnak és rossz a báránynak. Ha a bárány megmenekül és az oroszlán éhen hal, az jó a báránynak, és rossz az oroszlánnak. Tehát ugyanaz a tény rossz is és jó is. A természet törvényei azonban ellentmondásmentesek, nem ismerik a jó és rossz fogalmát.
34. A nemi kapcsolatok ösztöne a természet tökéletes mechanizmusa a közösség fennmaradására. Korán kezdődik, és gyakran az élet végéig tart. Nem szabad elnyomni: célja a nemzetfenntartás, a szaporodást nem szabad korlátozni. Évezredeken át a nők fiatalon szültek gyermekeket. Most egy idegen kultúra nyomására tagadni próbálják természetadta ösztöneiket és kötelességeiket. Legyünk felelősségteljesek, de legyen meg a megértés is. Minden népcsoportnak/nemzetnek az élete a nők méhéből fakad. Annak, aki ítélkezni kíván, először meg kell értenie a különbséget a jó és a helyes között.
35. A homoszexualitás bűn a természet ellen. A természet azt mondja, hogy a szexuális egyesülés ösztönének célja a szaporodás, és ezáltal a faj fennmaradása. A férfiak túlburjánzó nemi ösztönét a nő(sténye)k megszerzése irányítja, valamint terület- és hatalombirtoklási ösztönök, melyek a nő(sténye)k megtartásához szükségesek.
36. A szexuális pornográfia lealacsonyítja mindazokat, akik részt vesznek benne. Egy gyönyörű, meztelen nő művészet; egy kamera a térdei között, amely intim részeit mutogatja, pornográfia.
37. Ha egy rassz férfijai nem harcolnak nőik megtartásáért és az azokkal való egyesülésért, elpusztulnak. Minden egészséges ösztönű fehér férfiben undort és ellenérzést kelt, ha nemzetének egy nőjét más rasszhoz tartozó férfival látja. Akik ma ellenőrzik a médiákat és a nyugati világ ügyeit, azt tanítják, hogy az ellenérzés rossz és szégyenletes. Rasszizmusnak nevezik. Mint az izmusok általában, ez csupán védelmet jelent, pl. a nacionalizmus a saját nemzet védelmét jelenti; a rasszizmus pedig a saját rassz létének és megmaradásának védelmét. A létezésben talán ez a létező legbüszkébb szó. Ha egy férfiból hiányoznak ezek az ösztönök, az természetellenes.
38. Egy beteg és halódó nemzet, kultúra, népcsoport vagy civilizáció esetén az eltérő politikai véleményt és a hagyományos értékeket bűnként bélyegzik meg a nemzeti álruhába bújó inkvizítorok.
39. Egy nép, mely múltját nem ismeri, bemocskolja jelenét és tönkreteszi jövőjét.
40. Egy nemzetnek minden földi dolog felett kell tisztelnie azokat, akik életüket vagy szabadságukat adták a nemzettársaik megmaradásáért.
41. Egy népcsoport, avagy rassz részei a nemzetek. A népcsoporthoz tartozás hűségének mindig túl kell lépni a földrajzi és nemzeti határokon. Ha ezt megtanuljuk és megértjük, azzal véget vethetünk a testvérháborúknak. Nem szabad más rasszok javára háborúzni.
42. A nemzet vezetői nem uralkodók, hanem szolgák és őrök. Nem saját személyes előnyökért szolgálnak. Csak olyan őröket válasszunk, akiket nem a saját javaik növelése érdekel.
43. Okosan válasszuk és ítéljük meg vezetőinket, akik a nemzet őrei: azok, akik mindig arra törekszenek, hogy korlátozzák a kormány hatalmát, jó szívűek és lelkiismeretesek. Akik a kormány hatalmának kiterjesztésére törekszenek, azok aljas zsarnokok.
44. A kormány csak úgy ad, ha előtte valakitől elveszi azt. A kormány, természeténél fogva a törvényes elvétel eszköze. Bizonyos mennyiségű kormány szükséges a honvédelem és a belső rend fenntartására. Bármi, ami ezt meghaladja, kontraproduktív a szabadság szempontjából.
45. Az organikus alapító törvényt, azaz a Nemzet Alkotmányát nem lehet másképp módosítani, mint az összes fél egyhangú beleegyezésével és az összes fél jelenlétében. Ellenkező esetben megnyílnak az ajtók a legveszélyesebb és leghalálosabb kormányforma, a demokrácia megjelenése előtt.
46. A demokráciákban a média irányítói irányítják a nép gondolkodását, hatalmukról nem is álmodtak a királyok és diktátorok.
47. A demokrácia legegyszerűbb leírása: három ember kormányt alapít, mindnek egy szavazata van, ezután kettő elrabolja a harmadik javait.
48. A demokrácia utolsó szakaszait idegenekkel folytatott háborúk jellemzik, mert a csődbe ment rendszerek más nemzetek kirablásával szeretnék magukat fönntartani.
49. A demokráciában ritka az erkölcs, és ami erkölcsös, az gyakran tilos.
50, Demokrácia után mindig egy erős ember jön, akit némelyek diktátornak neveznek. Ez az egyetlen útja annak, hogy újra rendet teremtsünk a demokrácia káosza után. Válasszuk a diktátort bölcsen! Neki szívében védelmezőnek kell lenni. Olyannak, aki megmutatta, hogy egyetlen célja a nép megóvása. Végcélja az kell, hogy legyen, hogy újra olyan rendet vezessen be, mely a természet tökéletes rendjén alapul. Ne válaszd ki szavai alapján. Olyat válassz, aki mindenét feláldozta az elnyomás idején; olyat, aki elszánt és kitartó. Csak ez igazolja, hogy értékes és igaz szándékú.
51. Egy erős rendszer mindent, megtesz, legyen az bármilyen korrupt vagy brutális, hogy megmaradjon.
52. A zsarnokságok csak erővel szüntethetők meg.
53. A nemzetárulók bűneiket hazafiaskodó nyilatkozatokkal takargatják.
54. A propaganda fő eszköze minden hatalmi rendszernek, vallásinak és világinak. Hamis propaganda az elvtelen hatalmi rendszerek fő eszköze. Minden hatalmi rendszer arról akarja meggyőzni alattvalóit, hogy a rendszer jó, előnyös és nemes, és érdemes a továbbélésre és megvédésre. Minél sovinisztább a propaganda, annál gyanakvóbbnak kell lennünk igazságában.
55. Politikai hatalmat véső soron erővel tartanak fönn.
56. Olyan rendszer, világi vagy vallási, mely folyamatosan hazafias jelszavakat használ, és szóbő módon igazolja saját szükségességét, zsarnokságot takargat.
57. A propaganda szükséges és jogos fegyver minden harcban. A sikeres propaganda elemei: egyszerűség, érzelmek, ismétlés és rövidség. Mivel az emberek azt hiszik, amit hinni akarnak, és mivel azt akarják hinni, amiről úgy hiszik, hogy előnyös számukra, a sikeres propagandának figyelembe kell venni azok személyes érdekét, akiket meg akar győzni.
58. A zsarnokok megtanítják, mit kell gondolni; a szabad emberek megtanulják, hogyan kell gondolkodni.
59. Óvakodjunk azoktól az emberektől, akik szavakkal növelik vagyonukat. Különösen óvakodjunk az olyan ügyvédektől és papoktól, akik tagadják a természet törvényeit.
60. Azt a hazafit, akit az inkvizítor vagy a hóhér bárdja alá vezetnek, a leghangosabban régi barátai és szövetségesei ítélik el; így akarják sorsát elkerülni.
61. A béke édes Istennője csak a háború harcra kész Istenének védelme alatt élhet.
62. A nemzet alaptörvényének félreérthetetlenül és visszavonhatatlanul meg kell azt a homogén faji, kulturális csoportot határozni, melynek javára alkották, és hogy a nemzet további fönnállása kizárólag annak a csoportnak a jólététől függ.
63. Amelyik kultúra vagy nemzet megengedi, hogy mások irányítsák az alábbiak egyikét, pusztulásra van ítélve:
- információs intézmények.
- oktatási intézmények
- vallási intézmények
- politikai hivatalok
- pénzcsinálásuk
- jogrendszerük
- kulturális intézményeik
- gazdasági életük
64. A törvényekhez önmagukban kevés magyarázat kell. Jelentésük az egyszerűség és a konkrétség miatt visszavonhatatlan.
65. Az emberek érzelmeit a kimondott szó jobban megmozgatja, mint az írott. Ezért van az, hogy egy uralkodó zsarnokság erőszakosabban reagál a másként gondolkodók összejöveteleire, mint a könyvekre vagy röpiratokra.
66. Egy nemzet szerves alaptörvénye, vagy bármilyen törvény pontosan annyira maradandó, mint az akarat és az erő annak betartatására.
67. Fegyvertelen és nem harcias nép rabszolgává lesz.
68. Néhányan azt mondják, hogy a toll erősebb fegyver a kardnál. Lehet, hogy ez igaz. De a tollat kard nélkül nem tisztelik.
69. A zsarnokságokat lépésről lépésre hozzák létre, és nemes szóvirágokba burkolják.
70. A terrorista és a hazafi közötti különbséget a sajtó uralma teszi ki.
71. Az őrzők, a vezetők ítéleteinek a természet törvényeit kell tükrözniük és az értelem kell, hogy átitassa őket.
72. A materializmus alacsonyrendű és bomlasztó. A nemzet őreinek folyamatosan óvni kell a nemzetet és harcolni a nemzetben levő materialista szellem ellen. Ha valaki becsületes úton jut gazdagsághoz a saját és családja jóléte érdekében, ez nem kifogásolható. A kizsákmányolás, különösen az uzsora és spekuláció, pusztító a nemzetre.
73. A materializmus célja mesterséges állapot létrehozása gazdagság és tulajdon útján. Az igazi szociális állapotot a család, népcsoport és nemzet szolgálata adja.
74. A materializmus nyilvánvaló szükségtelen fogyasztást eredményez, amely végül a természet megerőszakolását jelenti és a környezet pusztítását. Természetellenes. A nemzet igazi vezetőinek nem szabad a materializmustól szennyezetteknek lenniük.
75. A kereskedő vagy eladó feladata a csere létrehozása. Olyan kereskedőket, akik szükségtelen fogyasztást vagy anyagiasságot hirdetnek, nem szabad eltűrni.
76. A pénz egyetlen megengedett használata az, hogy az árucsere eszköze legyen, más használata, különösen az uzsora, törvénytelen. A kamatszedés (uzsora) bármilyen százalékban komoly bűn, melyet nem szabad eltűrni.
77. Egy olyan nemzet, melynek arisztokráciája a pénz, ügyvédek és kereskedők, zsarnoksággá fog válni.
78. Az uzsorán alapuló központi bankrendszer legegyszerűbb leírása: a bankárok a nemzet vagyonát szeretnék kölcsöneik biztosítékaként. Több pénzük van a kamatokból, mint amit kiadnak kölcsönbe. Így végül a bankok bekebelezik a nemzetet.
79. Az uzsora (kamat), az infláció és az elnyomó adóztatás egyaránt megtévesztés általi lopások, amelyek lerombolják a nemzet erkölcsi tartását.
80. Olyan gazdagságot, mely áldozatok vagy becsületes munka nélkül jött létre, általában rosszra használnak.
81. A természetben semmi sem állandó; vagy növekszik és fejlődik, vagy zsugorodik és eltűnik.
82. A tiszteletet meg kell szolgálni; nem lehet megkövetelni vagy feltételezni.
83. Kerülje el a gonosz embereket, mert mérgük önt is megmérgezi.
84. A magasabb erkölcsi szinten álló emberek ismérve az önfegyelem.
85. Az embert a barátságosságán lehet mérni, melyet baj esetén mutat.
86. Az ostoba az embereket szavaikon méri. A bölcs a tetteiken és eredményeiken méri őket.
87. Kapcsolatainkban vagy kölcsönhatásainkban, mint mindenütt a természetben minden akciónak megvan a reakciója. Amit elvetünk, azt aratjuk le, ha nem mi, akkor mások.
88. Egy beteg és halódó fajnak a jelei a következőek. Ha bármelyiket észreveszi, védekeznie kell:
- az alapító nemzet keveredése és süllyedése
- család lerombolása
- elnyomó adózás
- a törvényes szervek korrupciója
- terror és elnyomás azok ellen, akik óvnak a nemzet hibái ellen
- erkölcstelenség, iszákosság, kábítószerek, stb...
- gyerekhalál (ma magzatelhajtásnak mondják)
- a pénz romlása (infláció vagy uzsora)
- idegenek beszivárgása az országba, idegen kultúra
- materializmus
- idegen háborúk
- olyan vezetők, akiknek csak a gazdagság és saját dicsőségük számít
- homoszexualitás
- olyan vallás, mely nem a természeti alapokon nyugszik