Kövess minket: Telegram — XVkontakte

Magdalena Andersson, Svédország miniszterelnöke hivatalosan is elismerte, hogy országa képtelen volt integrálni az elmúlt két évtizedben befogadott bevándorlókat, ami párhuzamos társadalmak kiépüléséhez és az erőszak egyre erőteljesebb elharapódzásához vezetett.

Az elmúlt években egyre romló svédországi állapotok (többek között a rendszeres robbanások, a klánháborúk, az antiszemitizmus és a nők elleni erőszak mértékének növekedése) egyértelművé tették a muszlimok sikertelen integrációját. Andersson beismerésének drámai jellegét tovább fokozza, hogy már olyannyira fenntarthatatlan állapotok uralkodnak, hogy többé nem lehet szőnyeg alá söpörni a svéd multikulturalizmus katasztrofális következményeit.


Lehullt a lepel

Svédország 2015 óta előszeretettel hivatkozott magára „humanitárius nagyhatalomként”, miután a migrációs válság során több mint 1 millió menekültet és bevándorlót fogadott be, ami a lakossága 10 százalékának felelt meg. Azonban a világ felé közvetített kép és a függöny mögött zajló események mindvégig éles ellentmondásban voltak egymással. Andersson kénytelen beismeréséhez az is vezetett, hogy már a korábbi balliberális kormányok is olyan szintű valóságtagadásban éltek, hogy statisztikai kozmetikázással vagy szisztematikus elhallgatással sem voltak képesek fenntartani a muszlimok „sikeres integrációjának” narratíváját.

Pedig praktikákból, félrevezetésekből, torzításokból, és a mítoszromboló ügyek eltussolásából sem volt hiány.
Azokat, akik az évek folyamán a kétségbeejtő folyamatra felhívták a figyelmet, jól bevált progresszív módra „fasisztának”, „rasszistának” vagy egyenesen „nácinak” titulálták, ezzel is ellehetetlenítve a vitát az egyre súlyosbodó svéd helyzetről. Ez a narratíva a nyugati progresszív fősodratú sajtó hátszelének köszönhetően néhány évig sikeresen működött, ám a svéd integrációs modell olyan szinten megbukott, hogy a valóság végül utat tört magának.

A meglepő önreflexiót az váltotta ki, hogy április közepén erőszakhullám söpört végig Svédországon, miután egy svéd–dán kettős állampolgárságú politikus, Rasmus Paludan – nem túl elegáns, ám a szólásszabadság által biztosított módon – Korán-égetésbe kezdett a muszlimok által lakott városrészekben. A pokol ezután valósággal elszabadult, az országban gyökeret eresztett migráns bűnbandák hálózata több száz fős lázadást szított, majd a felbujtott tömeg az indulatokat elfojtani igyekvő rendőrök életére tört, akik közül több mint százan megsebesültek. A svéd országos rendőrfőkapitány, Anders Thornberg egyenesen úgy fogalmazott a muszlimok lázongása kapcsán, hogy „ennek semmi köze a tüntetésekhez, annál inkább egy tarthatatlan támadás a jogállamunk és demokráciánk ellen”, majd hozzátette, hogy „az, amit az elmúlt napokban láttunk, Svédország egy nagyobb problémájának első tünete volt”.


Importált problémák

Egyébként nem újkeletű probléma, hogy a muszlimok által kiépített párhuzamos társadalmakban az állam erőszak-monopóliuma korlátozottan vagy egyáltalán nem érvényesül, sőt, még a mentősök is félnek ellátni munkájukat a muszlim gettókban. Erről nyilatkozott néhány éve a Politiconak az egészségügyi Ambulansförbundet unió korábbi vezetője, Gordon Grattidge és utóda, Henrik Johansson is, akik mindketten megerősítették, hogy egyes kerületek valóban no-go zónának minősülnek, és csak rendőri kísérettel mernek bemenni a mentősök. Ezekben a negyedekben még az is rendszeresen előfordul, hogy a mentőautók motorját kilopják a bevándorló hátterű bűnbandák.

Évek óta teljesen egyértelmű volt, hogy a svéd multikulturális vágyálom fogantatásától kezdve bukásra volt ítélve: még a rendőrség által hivatalosan bevallott, és erősen kozmetikázott bűnügyi statisztikák is egyre elkeserítőbb képet mutattak. Ezek a statisztikák rendre rámutattak arra, hogy a kulturálisan muszlim hátterű bevándorlók erőteljesen felülreprezentáltak a súlyos bűncselekmények körében (főképp a nők elleni erőszak, a gyilkosságok, a kábítószerrel összefüggő bombarobbantások esetében).

Svédország elrettentő példája rávilágít arra, hogy a multikulturalizmus társadalom-mérnökösködő ideológiája folyamatos feszültségforrást jelent és visszafordíthatatlan károkat okoz a társadalom számára.

Kövess minket: Telegram — XVkontakte

Ami Magyarországon az 1945-ös budavári kitörés évfordulója, a Becsület Napja, az Bulgáriában a Lukov-menet.

Nagyjából tizenkét kommunista jelent meg a IV. kerületi Tanácsköztársaság-szobornál, hogy méltassa a Kun (Konh) Béla-féle vörös terrort. Velük szemben kétszer ennyi hazafi fejezte ki nemtetszését – írja a Magyar Jelen.

Híradó szakaszparancsnokként szolgáltam Ungváron 1944 októberében. Közben Nyékládházára kerültem, ahonnan november 4-én a szovjet katonák vittel el többedmagammal „kicsi robotra”, amiből négyévi kényszermunka lett.

Antiszemita indíttatásból követhetett el nemi erőszakot három, a sajtóban a szokásos módon mindössze „tinédzserként” emlegetett invazív kisebbségi egy 12 éves zsidó lányon Párizsban.

A szövetségi ügyészek 18 éves börtönbüntetést kérnek a 36 éves Sarah Beth Clendaniel számára, aki bűnösnek vallotta magát abban, hogy megpróbálta felrobbantani az elektromos állomásokat Baltimore környékén, hogy destabilizálja a kormányt egy fehér fajvédő akció keretében.

1945. február 11-én a budapesti német-magyar helyőrség lőszere és élelme fogytán volt, a magyar főváros fegyveresen nem volt tovább tartható.

Miután egy ruandai néger „fiatal” azt adta, ami lényege, vagyis fehérek mészárlásába kezdett, szerte az Egyesült Királyságban demonstrációk kezdődtek, melyek gyakran csaptak át erőszakos megmozdulásokba.

Közvetlenül a II. világháború után Lengyelországban 277 börtönben és 1255 kommunista koncentrációs táborban több mint 200 ezer német származású polgári személyt gyűjtöttek össze, mialatt a vasfüggöny szovjet oldalán 16 millió német származású polgári lakost telepítettek ki.

Letakarták egy bécsi protestáns templom ólomüveg ablakait, mert azokon állítólag „antiszemita” motívumok szerepeltek, és az ablakok alkotója tagja volt a NSDAP-nak.

A brit uralkodó osztály teljes mozgósítást rendelt el a néger suhanc által megkéselt fehér kisgyerekek halála miatt kirobbant spontán tiltakozás leverésére. 

A világot reálisan figyelők körében több mint egy évszázadra nyúlik vissza a Judapest kifejezés, amely a nevéből adódóan Budapest elzsidósodásának gyors és jelentős mértékét hivatott kifejezni – ez az elzsidósodás már a 19. században is nagy méreteket öltött.

Több tízezer zsidó és zsidószimpatizáns vonult fel Izrael mellett Washingtonban, ám ez nem mindenkinek volt kedvére.

Az évek során megszámlálhatatlan adaptáció készült már Time Rice és Andrew Lloyd Webber Jézus Krisztus szupersztár című rockoperájához, és az sem lenne igaz, ha azt mondanám, hogy az Ivo van Hove belga rendező által dirigált verzió lenne az első, amely fekete Jézussal hamisít, ám legjobb tudomásom szerint, ha a világon nem is, Európában ez az első ilyen feldolgozás.

Kun András 1911-ben született Nyírbátorban. Bölcsészeti és teológiai tanulmányait Rómában folytatta. 1941-ben szentelték pappá, majd minorita szerzetesként a kézdivásárhelyi rendházba került.

„A közelgő győzelem lehetőséget ad Németországnak az európai zsidókérdés megoldására, ami véleményem szerint kötelességünk is. A kívánatos megoldás: minden zsidót kitenni Európából.