Kövess minket -on és -en!

Íme, az amerikai feketék fehérekkel szembeni elszemtelenedésének folyamata dióhéjban, néhány jellemző megnyilatkozásukkal illusztrálva.

„Maguk, fickók, éveken át gyakorolták a diszkriminációt, most rajtunk a sor” – vetette oda az amerikai Legfelsőbb Bíróság első feketéje (a neve nem fontos) az egyik fehér kollégájának (cit. William O. Douglas, The Court Years 1939–1975, N.Y. 1980).

Ez a 70-es években történt. Alig néhány évvel azután, hogy a demokrata Kennedy és John­son elnökök „emancipálták” a feketéket.

Arra a költői kérdésre, hogy milyen világot akar a kölykeire hagyni, az egyik New York-i egyetem Afroamerikai Tanulmányok Tanszékének akkori vezetője (a neve nem fontos) azt a prózai választ adta, hogy „olyat, amelyben már egyáltalán nincsenek fehérek” (Rutherford Magazine, 1995. május). Tőle származik az a forradalmian új antropológiai elmélet is, miszerint a fehérek „jégemberek”, ezért „erőszakosak és kegyetlenek”, a feketék viszont „napemberek”, ezért „könyörületesek és békések”. Ezt a fekete tudóst nyilvánvalóan hidegen hagyják a vuduelméletét cáfoló bűnügyi statisztikák, de ez egyáltalán nem meglepő, hiszen a fekete „tudományosság” egyik deklarált alapelve éppen az objektív tények – mint a „fehér felsőbbrendűség” és a „rendszerszintű rasszizmus” tartósítására szolgáló eszközök – következetes negligálása.

„A fehér férfiaknak mindig törvénytelen fehér férfiként szerveződni” – írta egy másik néger nímand szintén a 90-es években, idejekorán megjósolva az USA-ban mára uralkodóvá vált fehérellenes állami normatívát. („Dubiously Exclusive”, The Washington Post, 1995. 11. 24.)

Egy ugyancsak néger, nevesincs „filo­zó­fia­professzor”, aki kritikai fajelméletből doktorált, és „afrikai filozófiát” (sic!) tanít amerikai és brit egyetemeken, a hiphopot mint „fekete művészeti irányzatot” használva lencseként a filozófiai eszmékhez, egy 2007-es cikkében a „fehérség elleni erőszak lehetséges jogosságáról” értekezve azt írja, hogy „történelmileg az erőszak alkalmazása komoly opció volt az afrikai nép felszabadításában a fehérség kulturális zsarnoksága alól, és ismét kézenfekvő és bizonyos értelemben szükséges politikai opcióként kell kutatni”. Miután 2012-ben bemutatták Quen­tin Tarantino wes­tern­film-paródiáját, a Django elszabadul néger főhőse, Jamie Foxx az egyik tévéshow-ban azon poénkodott, hogy milyen szuper érzés volt számára, amikor a filmben kinyírhatott minden fehér embert. Ennek apropóján „filozófusunk” is úgy érezte, hogy meg kell szólalnia, pedig ha hallgatott volna, akkor legalább egyszer az életében tényleg filozófus lehetett volna a „si tacuisses, philosophus mansisses” híres fekete aranyköpés szellemében. Ehelyett egy rádióműsorban leadott ötperces monológjában megismételte azt a jelek szerint mélyen gyökerező fixa ideáját, miszerint „azért, hogy egyenlők, hogy felszabadultak legyünk, egyes fehéreknek meg kell halniuk”. (When Is It OK To Kill Whites?, theamericanconservative.com, 2017. 05. 08.)

Fehéreknek lassanként koldulniuk sem szabad az amerikai fekete gettókban. Legalábbis az egyik New York-i főiskola fekete tanára szerint, akit örömmel tölt el és igazságszolgáltatásnak érzi, amikor fehéreket lát koldulni, és a magafajta fekete nacionalisták „éjszaki magömléséhez” hasonlítja az érzést, azon tanakodva, hogy vajon „képen kell-e rúgnia” a fekete környéken kéregető fehéreket. A főiskola, amely évi 80 ezer dolláros (csaknem 25 millió forintos) fizetéssel honorálja szaktudását, a szólásszabadságra hivatkozva nem szankcionálta fajgyűlölő kirohanását. (SUNY professor pens article titled „See­ing poor white people makes me happy”, nypost.com, 2019. 06. 29.)

Mint korábban láttuk, Emily Goldstein „ráknak” minősítette a fehéreket, Donald Moss pedig „rosszindulatú, élősködőszerű állapotnak” a fehérséget. Az egyik befolyásos néger honlap szerkesztője már egyenesen „közegészségügyi válságnak”, amely szerinte „életkilátásokat rövidít meg, levegőt szennyez, egyensúlyt zsugorít, erdőket tarol le, jégsapkákat olvaszt fel, háborúkat gerjeszt (és pénzel), nyelvjárásokat tesz tönkre, tudatot fertőz meg és embereket gyilkol… […] A fehér felsőbbrendűség egy vírus, amely – mint a többi vírus – addig nem pusztul el, amíg vannak megfertőzni való testek, ami azt jelenti, hogy az egyetlen módszer a megállítására: lokalizálni, izolálni, extrahálni és megölni.” (Whiteness Is a Pandemic, theroot.com, 2021. 03. 17.)

De ne legyünk igazságtalanok. Egy Afrikából Amerikába bevándorolt nő, akinek az előbbiektől eltérően neve is van, egy bizonyos Nestride Yumga, szó szerint lekiabálta a többnyire fehér BLM-es tüntetők fejét, amikor washingtoni otthona közelében tüntettek Fentanyl Floyd halálának ürügyén, világossá téve, hogy szerinte „a BLM egy vicc, és ti vagytok a rasszisták”. Folyamatosan és emelt hangon képmutatónak nevezte a tüntetőket, mert nem hajlandók észrevenni a feketék körében pusztító bűnözést, például Chicagóban és más demokrata vezetésű városokban. „Amikor feketék gyilkolnak feketéket, nem jönnek ki és nem csinálják ezt a sz…t, csak amikor egy fehér öl meg egy feketét.”

Márpedig az amerikai bűnügyi statisztikák magukért beszélnek: 1976–2005 között a meggyilkolt feketék 94 százaléka más feketék kezétől halt meg, és 1976–2014 között csaknem 200 ezer fekete vált más feketék áldozatává (vagyis Amerikában 40 év alatt több feketét öltek meg feketék, mint ahány amerikai fekete katona a két világháborúban, a koreai és a vietnámi háborúban összesen elesett). Chicagóban például egyetlen hétvégén 84 áldozatot követeltek a feketék családias tűzpárbajai, és 24-en bele is haltak. „Menjetek Chicagóba, ahol (a feketéknek) nincsenek iskoláik, és naponta halnak meg, de ők nem számítanak (nektek), mert nem tudtok (magatoknak) figyelmet szerezni belőle”, kiabálta Yumga a tüntetőknek, akiktől jellemző módon csak ellenséges reakciókat kapott. (Watch: African Immigrant to BLM Protesters: „Black Lives Matter Is a Joke”, westernjournal.com, 2020. június 3.)

Ha elvétve is, vannak tehát üdítő kivételek, de a feketék számára sokkal kényelmesebb mártíromkodni, és a fehér embert hibáztatni a helyzetükért, mint belenézni a tükörbe, és levonni a szükséges következtetéseket. Főleg, hogy maguk a fehérek adják alájuk a lovat, mint láttuk.

Kövess minket -on és -en!

Mi, összegyűjtött fiatalok 1944. december 24-én, karácsony napján indultunk el Kéthelyről Csehszlovákián és Németországon keresztül: 1945 májusában érkeztünk meg a felső-ausztriai altheimi átmeneti táborba, amelyben már mintegy 30-35 000 fő tartózkodott.

A komáromi várból indított szerelvény foglyait 1945. május 26-án rakták ki Cegléden. Vérhasgyanúsak voltunk, ezért nem mertek továbbvinni. 

Bár lehetetlen pontosan megállapítani, hogy a második világháború során hány szovjet állampolgár harcolt valamilyen formában a németek oldalán, a szakértők többsége abban egyetért, hogy számuk akár az 1,4-1,5 milliót is elérhette.

A rendőrség vizsgálatot indított, miután egy ausztrál nemzetiszocialista csoport a közösségi médiában posztolta, hogy tüntetést szervezett egy állítólgosan aboriginál helyszínen Új-Dél-Wales északi részén.

Az argentin rendőrség letartóztatott egy férfit Buenos Airesben, aki egy nagy mennyiségű, a nemzetiszocialista Nagynémet Birodalomból származó eredeti fegyvert tartott a házában, amelyek a Wehrmacht és a Waffen-SS szimbólumaival voltak díszítve – közölték a hatóságok.

Amikor a kommunisták átvették a hatalmat egy ország fölött, az első dolguk, amit tettek, az volt, hogy elkobozták a magánkézben lévő összes fegyvert, hogy megtagadják a néptől annak fizikai lehetőségét, hogy ellenálljon a zsarnokságnak.

A szövetségi ügyészek 18 éves börtönbüntetést kérnek a 36 éves Sarah Beth Clendaniel számára, aki bűnösnek vallotta magát abban, hogy megpróbálta felrobbantani az elektromos állomásokat Baltimore környékén, hogy destabilizálja a kormányt egy fehér fajvédő akció keretében.

A szélsőjobboldali zenei színtéren nem ritka, hogy a zenekarok fel- és átdolgozzák más bandák közkedvelt dalait. Például az angol Skrewdriver és a német Landser különösen sok nép fiait megihlette.

Nem biztos, hogy egyáltalán érdemes még szót vesztegetni a franciaországi parlamenti választásokra, legfeljebb néhány groteszk jelenségre azok apropóján.

A második világháború óta nem látott szintet ért el a Dániában feljegyzett antiszemita megnyilvánulások száma – közölte Henri Goldstein, a skandináv ország zsidajinak vezére.

A második világháború egyik híresebb haditengerészeti művelete a Bismarck csatahajó útja volt. Ennek részként zajlott le a Dánia-szorosban az egyik összecsapás a brit és a német flotta között. Alább az ezzel kapcsolatos technikai tényezőket vesszük át.

Néha érdemes egy-egy szürreális, szatirikus nézőpontot előrántani a "kalapból", mert ezekből szemlélve meglehetősen megvilágító erejű látleletet kaphatunk a valóságról.

Vasárnap ismét a demokrácia csodálatos működéséről tettek tanúbizonyságot a héber rend őrei az egykori Németországban.

Egy angol nemzetiszocialista éppen a saját fehér fajvédő kiáltványát írta, amikor elfogták a rendőrök, amiért megszúrt egy invazív migránst a mellkasán.

Ami Magyarországon az 1945-ös budavári kitörés évfordulója, a Becsület Napja, az Bulgáriában a Lukov-menet.