Kövess minket -on és -en!

Ma a fehérek – egyelőre még csak Nyugaton – egy lealacsonyító rendszer áldozatai, amelynek egy monomániásan ismételgetett vád, a rasszizmus az alapja.

Ez a vád meghamisított történetírásra támaszkodik, amelynek az a hivatása, hogy mindenáron bebizonyítsa magának a vádnak a valóságtartamát, de fehérek nem fehérekhez való „egészségtelen” viszonyulásának az állandó jellegét is. A keresztes hadjáratok, az antiszemitizmus, a gyarmatosítás, a fasizmus, az apartheid – mind-mind egy kóros és gyógyíthatatlan „faji természet” jegyei. A vád fáradhatatlan ismétlése révén a rasszizmus így a fehér ember valódi identitásának meghatározójává és a legfőbb, ha nem az egyedüli jellegzetességévé vált.

Ebből logikusan következik a fehér ember eltörlésének szükségessége a rasszizmus megsemmisítése érdekében, ahogyan azt például a Whiteness Studies (WS) egyetemi diszciplínaként javasolja. Ezt az elméletet, amely az 1990-es években született a fehérség és a fehérek tanulmányozására, jelenleg az USA főiskoláin és egyetemein tanítják (gyakran etnomazochista fehérek). A fekete népesség ismétlődő kudarcai, neheztelése és erős kisebbrendűségi érzése által táplált WS nem rejti el azt a tényt, hogy rögeszmés rasszizmus motiválja, távol attól a tudományosságtól, amelyet állít.

Szerinte a fehér lét csak egy társadalmi konstrukció. Az ember nem születik fehérnek, hanem azzá válik, hogy kiváltságos társadalmi státust élvezzen. A fehérség választás kérdése, képzeletbeli konstrukció, de a WS „kutatói” szerint egy „identitáscsoport” is, amely a feketék rabszolgaságához, kínzásához és lincseléséhez kapcsolódik. A fehér kultúrát ezért el kell ítélni „erkölcsi üressége” miatt, a fehéreket pedig ki kell küszöbölni, hogy ne legyenek képesek tartósítani a fehér kultúrát.

A rasszizmusról szóló minden történelemkönyv megannyi vád­irat a fehérek ellen, amelyek a rasszizmus eredetét mindig a görögöknél és a rómaiaknál keresik, soha nem a törzsi világban, ahol az idegentől való elkülönülés a kultúra része. Kifejtik, hogy a görögöknél és a rómaiaknál kialakult egy „protorasszizmus”, hangsúlyozzák a görögök–barbárok ellentétet, elmarasztalják Hippokratészt vagy Arisztotelészt. Ezután általában sorra kerül a keresztény (azaz európai) antijudaizmus, amely nagyon gyorsan átcsap antiszemitizmusba. Azt állítják, hogy az európaiak gettókba zárták a zsidókat, alkalmanként lemészárolták vagy kiűzték őket. Megemlítik a „hitetlenek” elleni keresztes hadjáratokat, amelyek újabb üldözésekhez vezettek, ezúttal a muszlimok ellen. Aztán áttérnek a rabszolgaságra (amelyet szerintük csak a fehérek gyakoroltak), a rabszolga-kereskedelemre (dettó, szót sem ejtve az arabokról), és persze nem feledkezve meg az amerikai indiánok kiirtásáról sem. Megmagyarázzák, hogy a XVII. század vége óta az európai tudósok megpróbálják kimutatni az emberi faj heterogenitását, kétségtelenül azért, hogy igazolják az európaiak felsőbbrendűségét. Így jutunk el a gyarmati korszakhoz, az őslakosok degradálásához a fehér emberhez képest, az első „rasszialista elméletekhez”, az első nevekhez (Vacher de Lapouge, Gobineau, Chamberlain stb.), a szemérmetlen rasszizmushoz, a „nácizmushoz” és a holokauszthoz.

Napjaink helyesen gondolkodó, vagyis politikailag korrekt történésze általában szakmai kötelességének tartja, hogy foglalkozzon a xenofóbia kérdésével (de kizárólag a fehér világ vonatkozásában); hogy kipellengérezze a mixofóbiát, amely szegregációhoz és népirtáshoz vezet; hogy megkérdőjelezze a fajkeveredés elutasítását, amely szerinte nem más, mint egy új rasszizmus kifejeződése, új etnikai tisztogatások vagy egy új holokauszt félelmetes ígérete.

A rasszizmus kortárs szakirodalma alapján az a benyomásunk, hogy a fehér ember ősidők óta természeténél fogva bűnös, sőt még a nem európai társadalmak rasszizmusát is, amelyet esetleg röviden megemlít, a fehéreknek rója fel. Az indiai kasztrendszer faji alapúvá válását a brit gyarmatosításnak és a vele járó „társadalommérnöki gyakorlatnak” tulajdonítja. A „törzs” etnicizálása Indiában állítólag szintén brit találmány, a ruandai népirtás pedig a hutu–tuszi kapcsolatok európaiak általi faji alapúvá tételének következménye. A fehér világon kívüli rasszizmus tehát az európai befolyás terméke lenne (néha még e fehér rasszizmus elleni reakció, a „fordított rasszizmus” is).

Azok a propagandisták azonban, akik arra a következtetésre jutnak, hogy a rasszizmus a fehérek kvázi monopóliuma, paradox módon azt is állítják, hogy nem létezhet kulturális vagy faji hierarchia (mivel fajok nem léteznek). Ha tehát az európai csak egy fehér bőrű afrikai, és az ő kultúrája nem rosszabb, mint bármelyik másik, akkor mivel magyarázható ez az időtlen idők óta létező európai hajlam a rasszizmusra? Ha minden ember egyenlő, ha a fehérek biológiailag nem perverzek, ha tehát a fehérek nem hozhatnak létre sajátos természetüknél fogva spontán módon rasszista kultúrát, akkor mivel magyarázható, hogy a többi ember mentes a rasszizmus „örökletes (fehér) fogyatékosságától”? És fordítva, ha a többiek ugyanolyan rasszisták, mint a fehérek, akkor mi a helyzet a zsidók, feketék, ázsiaiak, romák, muszlimok, indiaiak, lappok és pigmeusok rasszizmusával?

Ezen a ponton teljesen egyértelművé válik, hogy a rasszizmusról szóló történetírás és a rasszizmusellenes propaganda csak a fehérek iráni megvetés tanításának eszköze. A fehérséget a rasszizmusra redukálni, ahogyan azt a WS teszi, vagy kizárólag a fehéreknek tulajdonítani egy olyan magatartásformát, amely minden népnél, minden kultúrában, minden időben megtalálható, egyenlő a fehérek dehumanizálásával, démonizálásával és az ellenük irányuló támadások igazolásával. Valójában a rasszizmusellenesség és a fehérellenes rasszizmus egy és ugyanazon stratégia komplementer elemei, amelynek végcélja a fehér emberiség elpusztítása. Az egyetlen valódi, bizonyított, ideológiai rasszizmus, amely képes az öntudat semlegesítésére és az öngyűlölet felszítására, az a fehéreket sújtó rendszerszintű rasszizmus. A fehérek túlélése érdekében mindenekelőtt ezt kell megsemmisíteni tudati és intézményi szinten egyaránt.

Kövess minket -on és -en!

A múlt héten elfogták Párizsban a 32 éves albán állampolgárságú Rexinho Abazajt, mozgalmi nevén Ginot. A gyerekkora óta Olaszországban lévő férfit a francia rendőrség tartóztatta le, Magyarország által kiadott nemzetközi elfogatóparancs alapján. Abazaj Párizs előtt Finnországban bujkált a nemzetközi körözés elől.

A mai Németországban és Ausztriában rendkívül veszélyes vállalkozásra adja a fejét az, aki úgy gondolja, megpróbál kiállni hazája és népe mellett, és ilyen irányú aktivizmust folytat. 

Kannibálszigetnek vagy a halál szigetének nevezik a Szibériában, az Ob folyó mentén található Nazino-szigetet, amely a sztálini terror egyik legsötétebb fejezetének helyszínéül szolgált.

Lassan telnek a napjai, nem tudja a pontos időt és nem bízhat senkiben Ilaria Salis, akinek ügyvédei mindent megtesznek azért, hogy olaszországi házi őrizetet harcoljanak ki – olvashatjuk a szívszaggató sorokat, írja a Mandineren nyomán a Magyar Jelen.

Robbanóanyagokkal megrakott, a nemzetiszocialista Nagynémet Birodalom hadiflottájához tartozó második világháborús hadihajók roncsai emelkedtek ki a nagy szárazság miatt a Dunából Mohácsnál, illetve a szerbiai Prahovónál.

Fajvédő nemzetiszocialisták jelentek meg amerikai Connecticut állambeli Ritzy Greenwich-ben, hogy a fehér emberek elleni rasszista erőszak miatt tiltakozzanak.

Akármennyi bűnnel is vádolják, a Führer is csak ember volt, aki ráérős óráikban sokszor egészen hétköznapi hobbiknak hódolt.

Újabban a gázai tragédia elhomályosította azt a még tragikusabb tényt, hogy az ukrajnai testvérháborúban immár két éve gyilkolja egymást a világ legveszélyeztetettebb demográfiai kisebbsége, a világnépesség alig 2 százalékát (!) képviselő javakorabeli (20–40 éves) fehér férfi, eddig több százezres veszteséget okozva önmagának.

A szerbiai Elektronikus Médiumokat Szabályozó Testület elnöke, Olivera Zekic a Telegramon tett közzé egy fotót, amelyen SS-egyenruhában tetszeleg.

E történelmi visszatekintés nem lesz teljesen átfogó, csupán a Henney Árpád-féle Hungarista Mozgalom 56-os tevékenységét mutatja be.

Nem csak Olaszországban, de idehaza is egyre többet hangoztatja a szélsőbaloldal, hogy a tavaly februárban Budapesten összevert emberek csupán „könnyebb sérüléseket” szenvedtek. 

Miután fogságom 52. napján, 1945. március 15-én elhagytuk a gödöllői poklot, csalárd módon áthajtottak bennünket Budapest helyett Monoron át Ceglédre.

90 ezer eurónyi tartozást hajtana be Lombardia tartományának vezetősége az antifa támadások vádlottján, Ilaria Salison.

Összevont 15 év börtönbüntetésre ítéltek két brit fehér fajvédő, nemzetiszocialista podcastert, akik Harry herceg és félvér negrid fia, Archie kivégzésére szólítottak fel.

Amszterdam önkormányzata 100 ezer eurót fizet kártérítésként amiatt, hogy a város a második világháború alatt a villamosjegyekből származó pénzből 48 ezer zsidót szállított a német munkatáborok felé – írja az MTI.