Maradj velünk kapcsolatban:
IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE

Kövess minket: TELEGRAM — VK — TWITTER

Az LMBTQ-lobbi érdekei szerint szexualizálja és neveli át a gyerekeket a közmédia Németországban, az erről beszámoló tudóscsoportot és a beszámolót leközlő Die Welt című lapot össztűz alá vették.

Óriási botrány alakult ki az Axel Springer csoport körül azóta, hogy egy tudományos szerzőkből álló csapat egy olyan tanulmányt publikált a médiavállalat tulajdonában lévő Die Welt című német lapban, amelyben a szakemberek arról értekeznek, hogy „hogyan szexualizálja és neveli át az ARD és a ZDF a gyerekeket”. A szerzők között olyan neves tudósok szerepelnek, mint Alexander Korte, a müncheni Ludwig Maximilian Egyetem vezető tanácsadója, aki mintegy húsz éve foglalkozik transzszexuális nemi diszfóriában szenvedő gyermekek kezelésével – olvasható a V4NA oldalán.

Korte számos interjúban figyelmeztetett arra, hogy a német szövetségi kormány veszélyes javaslatokon dolgozik, amellyel a gender-ideológiának szeretne megfelelni. Sok más tudóssal együtt Korte is úgy véli, hogy a kormány hozzájárul ahhoz, hogy a transzneműség divattá váljon, és a közelmúltban ennek jeleként ugrásszerűen megnőtt azon fiatal lányok száma, akik transzneműként diagnosztizálták magukat.

Korte szerint a transzlobbi a pszichológiailag instabil lányokat célozza meg, akiknek masszív problémáik vannak a fejlődő nőiességükkel. A transzlobbi ezeknek a lányoknak megoldásként ajánlja a nemváltoztatást – írja a lap.

A szóban forgó tanulmányban a szerzők azt írták, hogy a közszolgálati műsorszolgáltatók is jelentős mértékben befolyásolják a gyerekek világnézetét azzal, hogy állandó témává teszik a transzneműséget.

„A nemek megváltoztatását a gyermekek számára könnyű lépésként ábrázolják, és a pubertásblokkolókat, az ellentétes nemű hormonokat, valamint a mellek és a méh sebészi eltávolítását lekicsinylik. Az ilyen intézkedések súlyos és visszafordíthatatlan pszichológiai és fizikai következményeit azonban vagy egyáltalán nem, vagy legfeljebb csak futólag említik” – olvasható a figyelmeztetésben, amely szerint fel kell lépni a gyermekek „ideológiai átnevelése” ellen.

 „A nyilvánosságnak fel kell nyitnia a szemét. Nem lehet elfogadható, hogy néhány aktivista beszivárogjon az közmédiába az »ébredező« transz ideológiájával, hamis állításokat terjesszen a tudomány állítólagos állásáról, és tartósan károsítsa a gyermekek és fiatalok életét” – emelik ki a szakemberek.

A tanulmány publikálása órákon belül óriási port kavart, az LMBTQ-közösség össztüzet zúdított az Axel Springer csoportra és a tanulmány szerzőire. A nyomásgyakorlás végül hamar elérte a célját és az Axel Springer térdre kényszerült. A vállalat vezérigazgatója kínos magyarázkodásra és sűrű bocsánatkérésre kényszerült a vendégcikk miatt.

Mathias Döpfner egyenesen „felületesnek, leereszkedőnek és sértőnek” minősítette a tanulmányt, amely a cége égisze alatt került nyilvánosságra. Az LMBTQ-lobbi haragjától megijedő vezérigazgató többször kihangsúlyozta, hogy a cége „évek óta nemcsak elfogadja a különböző szexuális identitásokat és életformákat, hanem kifejezetten támogatja is azokat”.

V4NA szerint éles ellenkritikát fogalmazott meg az Alternative für Deutschland (AfD) ellenzéki párt. Stephan Brandner helyettes szóvivő szerint „a közszolgálati műsorszolgáltatás hozzájárul ahhoz, hogy olyan ideológiák kerüljenek a gyerekszobákba, amelyeknek ott semmi keresnivalójuk. Ez a transzlobbi szócsöve, amely a gyermekeink szexualizálását és átnevelését szolgálja. A szülőknek tisztában kell lenniük azzal, hogy többé már nem hagyhatják, hogy gyermekeik csak úgy aggódás nélkül a tévé előtt üljenek” – tette hozzá, majd a pártja nevében felszólította a közszolgálati műsorszolgáltatást, hogy térjen vissza az eredeti műsorszolgáltatási megbízatásához.

      

Maradj velünk kapcsolatban:
IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE

      

Maradj velünk kapcsolatban:
IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE